Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Hari Ini Hari Puasa

  • Monday, August 1, 2011
  • Fauzan
  • Labels: ,
  • Assalamualaikum w.b.t.











    Hello orang yang berpuasa dan tak boleh berpuasa,

    Tahun ini kita sambut ramadan tepat tepat bulan 1 Ogos dan insyaAllah raya pun dalam 1 September ini. Best ah kan, dapat sambut puasa dan hari kemerdekaan sekali gus. Keh keh. Well, as korang tau, perkara perkara macam solat terawih, tadarus al quran amat sinonim dengan bulan puasa. Sebab apa? Ya, sebab pahala amalan kita akan di lipat gandakan. Noted that. So, marilah kita kejar sama sama keistimewaan pada bulan yang penuh barakah ini. Bukan senang beb nak dilipat gandakan pahala kita. So, grab the chance lah kan.

    Ok, back on the topic. Peh tadi aku rasa macam liat gile nak bangun sahur. Biasalah, dah lama tak bangun sahur kan. Haha. Aku rasa korang macam tu jugak kot. Jangan tipuu ahh. Lebih kurang je kite. Hehe. Haish, dalam tibanya ramadan tahu ini, aku bersyukur sangat sangat. Tahun ini aku dapat berpuasa hari pertama dengan family. Dah 2 tahun rasanya aku start puase dekat negeri orang. Sob sob sob. Syahdu tak syahdu kan kalau kene dengan lagu and mood sekali. Hehe.

    Aku tak ada idea sangat la nak menulis blog. Setakat ini jelah. Have a blast ramadan kawan kawan. May barakah with us this ramadan. Pray 4 it. Wassalam.













    0 comments:

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 Al-Kisahnya...... Hasil Rekaan Daripada Isra
    Tuan Punya Blog Zan Fauzan